Midsommar <3

I midsommar har jag varit i min stuga tsm med min familj, mormor, morfar och Olivia <3 (:


Torsdag:
På dagen packade jag bara mina grejer och latade mig, sen kom Olivia och hämtade upp mig och vi for till stallet.
Till stugan for vi efter Olivia hade ridit och så, så vi for ca 20.30. och kom fram kring 00.00. Då fikade vi lite och hoppade studsmatta, sen sov vi.

Fredag:
Vi vaknade, åt frukost, fixade oss, spelade ett spel och väntade på att det skulle sluta regna så vi kunde fara till stallet. Sen vart det fika med några och sen cyklade vi till stallet och i stallet finns värsta gulliga mini grisen som alltid följer efter en för den vill ha mat. Vi kallar den Knorr. <3 Vi red Pamila och tog med skit. <3 Med Pamila hoppade vi och gjorde lite andra saker. Efter så for vi och badade i sjön, KALLT! Men jag vågade doppa mig! :) Sen åt vi och pappa fixade crossen och fyrhjulingen. :) Då körde vi den och hoppade studsmatta då. ;p På kvällen spelade vi 500 och jag och Olivia förlorade stort.! (6) sen sov vi.


Lördag:
Idag gjorde vi samma sak som förra dagen på morgonen men vi for direkt till stallet efter vi fixat oss. Då red vi Pamila och Skit. Skit hade aldrig tidigare blivit riden, men han var jätte duktig fast han bockade och så ibörjan kunde man trava och skritta fint med han. :) <3 Efter ett litet tag red vi barbacke med Pamila och hoppade lite och så ;) Efter ridningen for vi hem och sedan till badarselet där vi badade, det var inte så kallt faktiskt! :p Sen for vi hem och åt spelade spel hoppade studsmatta och körde ännu mer. ;P sen sov vi.


Söndag:
Den här dagen for vi tidigast av alla andra dagar till stallet och vi red bara Pamila. Vi byggde en bana och hoppade högre hinder en tidigare. ;D Det gick bra utom när hon ville svänga av. (N) I stallet rovade vi bergsgeten med Skit, han var jätte duktig och det gick allra första gången! <3 Efter stallet duschade vi, åt våfflor, hoppade studsmatta, körde cross och fyrhjuling i korta shorts. Medans vi väntade på att pappa och erik skulle komme hem från fisket så vi skulle kunna fara hem, spelade vi spel och packade ihop våra grejer. I arvidsjaour stannade vi för att äta, jag olivia och erik tog varsinn stor strippsmeny. C: Sen kom vi hem kring 23.00 och det spöregnade..Topppen. sen satt vi vid datorn och sen sov vi.




(olivia klarade volt! <3)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback