after training out don't drink gainomax

Träningen gick bra, men jag körde aldrig stillastående zalto på vita golvet, men jag klarar det såklart i gropen på den gula mattan. :p Efter träningen så for vi till H&M tvärt för att kolla om jag hittade någon kappa, hittade nästan en men den var typ TUNG och hade en FUL krage. (; Lägger upp bilderna nedan för sedan. Sen for vi och hämtade Erik från hockey sen vart det hem. Jag åt och så sen satt jag mig framför datorn. HAr kollat efter kappor på datorn men inte hittat någon... Men ska gå på stan imorrn om det så blir själv, det skiter jag i för jag ska hitta skor och en kappa + att jag har sett en fin tröja på gina tyyyyp. Har också kollat efter mobiltelefoner på datorn för mamma undrar om jag hittar någon som jag vill ha i julklapp. (A) och det har jag gjort, en helt perfekt!! Men den har inte kommit ut en, men den gör nog det till jul iaf. (Y) Sen så SKAOCHJAGVILL hitta ett par pumps (A)(A)(A) för det är roligt att ha och så, sen så älskar jag skor då fast jag kanske inte har så jätte många precis.. har typ 7 par skor och 10 med ridskorna. ;D Har faktiskt bara 1 ;O BARA 1 träning i veckan ;O;O;O så har tid att gå på stan nu och titta efter sakerna + att jag kan klippa mig. Men sen håller jag på att fundera om jag ska vänta med att köpa en kappa här i Luleå, tror jag bara gör det om jag typ hittar en SUPERSNYGGMÅSTEHAKAPPA! Annars så ska jag typ köpa en i Stockholm på lördagen. <3 (A) Ska dit på fredag för de som inte vet. Ska dit och se Svergie-Portugal. :):) SKOJ! Fast jag har sett live match förrut förra året. Men nu blir det ju Portugal! ;O MOHAHA Uppdaterar på hotelle ofc. (:

Men ska typ gå ner till pappa nu och be om min månadspeng som jag ska köpa skor av (pumpsen för det lär de inte betala för). (A) Sen måste jag ju få "vanliga" pengar då till skorna och ev. kappan + klippningen. Ni får se hur jag ska klippa mig, har typ bestämmt mig för hur. Sen har Erik en byrå så då får jag 2 egna garderober för mig själv. (6) då kan man ju ta och fylla på den rejält! ^^, HEHE

Lite bilder bara;


Alla som känner min pappa vet att han är helt töntig. ;p


Fanny och Elin gömmer sig för en.. xD


"sova" går ju. ;d


Kappans form gillade jag. (;


Men sen så var ju kragen ful! HAHA
Typ Överst löjtnant Emma ! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback