And I think to myself what a wonderful world

Nu är jag klar, KLAR! Äntligen! Nu är jag helt klar innan Josefin kommer. Skönt.. Hon kommer att komma kring 18.00 och då ska jag möta henne där. Båda mamma och pappa är på Eriks hockeymatch.. så ingen bi. ;/ Men det gör inget för jag ska få pengar så vi kan äta ute och sen sak vi ta och hyra en film. ^^, myysss. :) Fick ett sms av henne nyss och hon är i arvidsjaour nu, alltså har hon åkt halva vägen. (Y) Fast jag kom på jag är inte riktigt klar än, har bara 1 sak kvar! Efter jag gjort det ska jag gå ner och äta , HUNGRIG!! ;d Ska fixa saken efter jag har laddat upp några bilder och skrivit om igår.

Igår; Igår så städade jag mitt rum och möblerade om som ni ska få se bilder på. :) Vart ganska bra större ytor i rummet belv det iaf. Städningen tog en hel dag. ;o Efter det så åt jag middag och sen så for jag till Sara, där jag sara och mimmi fixade i ordning oss. (Y) snygga vi var. ^^, Sen for vi till UH och och var där till det slutade. Jag undrar vad ålders gränsen var för vissa såg ut att vara 20 och vissa typ kring 10. ;s Sen så tycker jag det är så litet och det var ju mycket folk där så det var ju trångt.. Jag önskade att det skulle vara större någon gång med jättebra musik och DJ och ALLT! Som det var i Umeå typ, det är det bästa disco jag varit på! ;D Vill dit igen. (a) Kom hem vid ett igår, då tog jag sallad för jag hade ätit så lite middag och juice, gott! Sen somnade jag ganska direkt efter jag lagt mig i sängen.

Idag; Vaknade 11.00 prick! Steg upp åt frukost, tvättade håret och fixade det som var kvar att göra innan Josefin ska komma. Sen nu sitter jag här och ska snart gå ner och äta och fixa den sista saken. + jag kom på en sak!! Jag måste ställa om min klocka! ;o den visar 10 i fyra, men den är bara 10 i 3 . ;o,o konstigt det känns, så egentligen så vaknade jag 10. 00 . I am smart. (6)

the pictures;


Skrivbordet står nu mera mot den vägen. :)


Sängen mot fönstret.


De där. ;d


en liten mys hörn. ;d syns inte så bra hela dock.


Innan UH med saras söta topp/klänning.




Sen så ska jag få köpa nya saker till mitt rum eller nya tapeter och nytt golv och jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha. ;/ men jag tror tapeter och nytt golv för båda är så fula.. och det ser ju mycket snyggare ut när jag byter ut det, för det är ju så mycket av det. Fattar ni? Jag krånglar till det. ^^, HAHA. Får köpa sakerna sen då. :) Jag kan vänta, mina saker nu är ju inte så fula, men jag gillar de inte.. :( ajja, nu - MAT! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback