att det aldrig ska vara enkelt..

Om man ska göra något så ska det då aldrig gå. .. Det ska vara så mycket tjorv. ;/ Men ajja, det går inte att hjälpa regler är regler. De borde iaf förbättra tillväga sättet inom det här, inte att man måste göra så utan man måste kunna ha val möjligheter och göra så man själv vill. Man tvingas fast, och är tvungen till något man inte vill. Det förstör för en själv, men det bryr de sig inte om. SUCK, att det inte kan vara bra, hjälpsamt och förståndigt.

Saken är att jag inte kan byta förening, jag kan träna men papper måste skrivas på, en ny inbetalning ska betalas och 1 gång i veckan är det en lång väg till träningen.. Det känns lite onödigt, men bättre än i det gör nu där jag går. Jag vill tävla högre och den chansen får jag inte i den här föreningen. Om jag ska byta får jag inte ens tävla, det är en dålig sak med den här sporten. Varför gör de så? Det förstör ju bara för medlemen. -.- Jag vill inte heller sluta i sporten helt, inte i NÅGON sport jag går i nu. Jag gillar vissa saker SÅÅÅ mycket..!

Cheerleadingen - Jag älskar att bygga, att kunna göra så coola saker, programen, gymnastiken och att kunna vara så vig och flexibel. + att jag jätte gärna skulle vilja prova på att vara topp eller något annat och inte alltid bara vara där nere som bas.

Ridning  - Älskar djur och hästar. <3 Det känns så speciellt när man rider och det är en av dom bästa sakerna jag vet! Speciellt när jag är ute och rider själv och gör precis som jag vill. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få en egen häst, eller något eget djur alls över huvudtaget!! Men det kommer aldrig att hände före jag fyllt 18 och kan flytta hemifrån.. Så det enda jag kan göra är att gå på ridskola, jag har inget val för jag skulle absolut inte kunna vara utan djuren!

Fotboll - Det är bara så roligt att träna och spela match. Där är man ju alltid med i serier och nu när jag har skrivit kontrakt och gått upp i division 4 skulle jag ALDRIG vilja sluta! Det är så roligt att vinna och spela. Det är extra roligt när det går så bra också, passnings spelet är på topp och intställningen är som bäst för laget, då vill jag aldrig sluta spela fotboll i hela mitt liv!!

Så jag skulle hemskt gärna vilja gå i alla sporter, men ibland är det inte så lätt att kuna det. Men om jag bytte till den andra föreningen och sen gick kvar i de 2 andra sporterna skulle det vara som bäst. Eftersom jag inte ska tävla kan jag prioritera fotbollen och ridningen före. Förra året kunde jag inte vara på fotbollen så mycket för cheerleadingen gick först över allt. Sen nu ena av den här terminen har ridningen krockat med cheerleadingen så jag har kunnat gå på ridningen 1 bara 1 gång under hela terminen, men endå betalat fult pris. Så det känns onödigt. Men nu ska jag inte välja bort ridningen något mer. Utan jag börjar i nya föreningen, tränar när jag kan och prioriterar fotbollen och ridningen först! Sen får jag se hur det blir? Kanske om jag har tur får jag en häst, men chansen är 0,058%. Men sen nästa år kan jag tävla med cheerleadingen och det ska jag göra! Ska inte bara ha tävlat en gång i hela mitt liv, utan 2 och en gång i cheer A Senior nivå!

Men om man ska snacka om något bra så fick vi sluta skolan tidigare än annars och jag fick 2 poäng ifrån MVG på NO provet DNA och Gener. (Y)  Sen har det inte hänt något speciellt, utan sitter bara här utan att kunat ha gått på träningen för att jag inte fick det för att papprena för licens och shiet inte är överskrivet och sånt.. -.- att saker ska vara så jobbigt. Jag har en plan! Jag ska bli härskare över världen och ändra så att veckan får fler dagar. (6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback