daybeforetoday


Nu


Äldre - mörkt hår. ;o mörk bild.. + dålig kvalla


Äldst - BRUNT hår. ;o;o;o

HAHA, vilka bilder! Men tänkte bara sriva lite om igåroch i förgår och liiite idag. :) 
Fredag - Var med Mimmi, Sara och Ricke. Vi ick till willys där Sara köpte en dricka. Sen hem till Mimmi, titta på idol och lite freaky Friday. (Y) sov ett tag också. ^^ Men jag kan inte vara vacken på kvällen om jag ska sitta och titta på tv... ;D Sen så satt vi vid datorn ett tag, myste och sånt. Sen så gick i och la oss någon gång under natten. ;p

Lördag -  Sen vaknade vi 11.00 O_o både min och Mimmis mobil ringde samtidigt. HEHE. Så igentligen skulle vi inte ha vaknat än! ;o mmm, sen åt vi frukost, rostade mackor och chokladboll! (6) sen var jag tvungen att går hem klockan 15.20 för min träning började 16.00. På träningen gick det så där men, det kan gå bättre! Kände mig inte så hurtig. ;d Kom hem ca. klockan 19.00 gjorde mat och åt. Sen latade jag mig vid tv:n och sen kom mamma, pappa och erik hem från en cup pch hade med sig lite glass och otsbågar som jag satt och mumsade på. Sen gick jag och la mig just före 12.00 skönt. (: Men råkade somna med kläderna på. ^^,

Söndag - Vaknade ganska prick 08.00 tittade lite på tv:n som hade råkat varat på hela natten. ^^ Sen steg jag upp och bytte om. När jag tittade ut genom fönstret var det frost över allt, fiiint. ;) Lite kyligt idag alltså tänkte jag. gick ned och åt frukost och sen så sitter jag här. ;d Får se vad som händer idag då. Någon som vill hitta på något? ;D

// Partypyret 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback