I think I’m gonna dress my ass with the latest fashion

Nu har jag varit så duktig så. :) Har städat hela mitt rum torkat allt, rensat bort allt, och gjort allt. Det är så rent och fint + så har jag möblerat om. (Y) Rummet vart rymmligare nu. ; Så jag är nöjd. Men det tog en hel dag.. Sen nu så ska jag på UH, så jag ska dra till sara halv åtta och sen far vi kanske kring klockan 21.00 till UH. Nu är det också hela nedervåningen så det är större ! (6) Kommer hem sen vid klockan 01.00 tror jag det slutar. :p Men vi burkar alltid stanna tills det slutar. ;D Så ska snart gåupp och packa ner lite saker jag ska ha med till sara och fixa mig med. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Har typ inget.. ;/ Men kanske kan låna något? (A) annars är det typ normala kläder man har på sig .. -.-

Lägger iaf upp bilderna imorrn före och efterbilderna på rummet. :) Sen så kommer josefin imorrn!! :D Skojskoj, får se vad vi hittar på när hon är här. :) Iaf stan vet jag. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback