I'M SO GLAD!

Ingen ska följa med till stockholm, eller kan och så.. ;/ lite trist.. men fick veta av pappa eftersom hon ska med nu ist för erik som har hockey matcher då och så, så ska jag och pappa fara utomlands och jag får ta med kompis!! :D Så om du vill följa med så SKRIV! :D Så kan vi planera alllt, fast det är lite tidigt. HEHE, men man kan ju bestämma vart man ska då! Sen tänkte jag säga att jag lägger upp bilderna imorgon då jag troligast ska ha kappan. (om det nu inte spöregnar ;O) sen så kan jag bara ta på mig skorna och ta kort. ;d (Y) Det var typ allt. Får se om jag hittar på något, har iaf MYCKET lust med det! (A)

seeeeeeeeeeeeeesss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag ska med! (6)

2008-10-11 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback