shortone

Tänkte bara uppdatera lite snabbt då jag snart ska iväg på träning och jag måste få tag i skjuts. ;o mm, provet gick väl bra men jag vet jag har ett fel iaf och förlorar 3 poäng där.. ;/ men VG är jag typ säker på. ;p Sen så igår hade vi idrott och vi körde lekar, som var SÅSKOJ! ;D Och imorgon gäller det. ^^, Sen så red jag igår, red på en ny häst, Sune. Jätte fin trav och form men var seg att komma in i galopp. (: Annars har det inte hänt något speciellt.. imorgon har vi också klasskampen simmining. (Y) vår klass är bäst ska jag då säga! 100p/100p har vi hittills. HEHE (6) vi vinner igen! :) sen så har jag kommit på en sak, för de som har små skärmar blir min meny långt ner ;/ , och sen så har jag gjort fel på min meny i kategorierna.. SUCK jag vet vad man ska göra. (Y) bra jag är då.^^,
ajja, no more information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback