today was a great day

Har varit en bra dag idag. :) Haft skola, en lång dag. -.- det var dåligt då, men jag tyckte ändå dan gick snabbt. ;9 Fick också sluta so:n en halvtimme innan och på idrotten hade vi fotboll. ;D <3 Vi hade ilämningsuppg. idag också den gick väl bra, sen hade vi prov i engelska också O_o men det gick väl bra får nog (eller hoppas) VG. Sen vart det att fara direkt hem, för jag skulle på fotbollsmöte och skriva kontrakt. (Y) Så nu är jag en proffsig spelare och får betalt. (6) Det tog typ en timme, sen när jag kom hem var jag hungrig. :):) Så åt jag pizza, MOHAHA fettomat. Men pappa hade bara tagit en liten del Hawaii och jag hatar kebab som var resten av det så jag fick lite. Men gjorde inte så mycket. ;p Sen gick jag upp til datorn och har suttit och spelat spel och allt med josefin. ;p
Flera är typ på NLV nu men jag orkade inte, ska också upp tidigt imorgon, har träning 9-18 tyyyyyp. ;/ men det är skoj ändå. (Y) Lägger in lite bilder nu sen i onsdags som jag skulle göra;


we are strange


posarN


jump, jump, jump. jump.


MOHAHA (6)

Måste gå på stan typ på måndag eller tisdag, följa med? (: Ska söka;
-kappa,
-mysig stickad MYSMYS kofta,
-SKOR, DESPERAT!!!!
-gärna någon tröja. (Y)


Måste hitta. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback