Voltiiiis <3

Har träning på voltarenan snart. :):):) Älskar stället! <3 Ska vara där 2 timmar och ha någon tränare från älvsbyn (?) George typ. :p Han lär vara bra säger dom. (Y) Ska klara stillastående zalto! Är sååå nära. Sen efter träningen så ska jag snabbt skicka in på HM och Lindex oxh se om jag hittar en kofta. Igår så hade jag en lång träning från 10.30-16.30 sen när jag kom hem chillade jag bara. Har varit så mycket i veckan så jag ville bara ta det lugnt och ha det skönt. :) mm, men jag har inte så mycket och skriva har inte varit något speciellt. ;p Måste göra mig klar nu, sitter här med blött hår och måste fara om en kvart i 13.00, så ska skynda mig.


Ett bygg med Tess som topp. (: <3 (dålig kvalla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback