bilderna. ;P

vilken passar jag bäst i? ;d (den bilden i blont är ju mycket nyare bild på mig eftersom jag har ju blont nu, den i burn/rött är ju min gamla )

UPPDATERING!
okeeeej. :S man kan inte lägga in bilderna för det hakar bara upp sig..  ;S

men HAHA, ska jag säga något roligt? min pappa är där nere och spelar hög musik och trycker in upprepningsknappen då och då, SUCK! HAHA. och så dansar han och tror han är cool såklart. ;D

UPPDATERING - BILDER NU!


Den röd-bruna:
Det här är typ den bästa bilden jag hittar och den är inte ens bra. -.- xD
Men det är den enda som finns typ. O_o
Här har färgen också hunnit blekas ut, bilden är också gaaaaaaammal.

Vilken blir det? (;


Kommentarer
Postat av: josefin.s

2008-10-02 @ 16:31:28
URL: http://josefinsamuelsson.bloggagratis.se
Postat av: josefin.s

jag tycker brunt! :)

2008-10-02 @ 16:33:08
URL: http://josefinsamuelsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback