Kultur natten d;

Var på kultur natten igår :) yeey, skoj det var där.  Vi kom dit lite sent men det var för att jag städadeeeeeeee AS MYCKET! jag rensade typ 10 ton saker. Så nu är det typ inget tjafs alls kvar hos oss. Men iaf, så kom vi ju dit lite sent och möte therese och amanda på lillan och satt lite där, sen gick vi typ runt överallt. .. Sen så var det en gubbe i rondellen vid kh som hade typ isbjörns byxor och bar överkropp som dansade och typ sa något på indianska. xD HAHHA Men sen efter det så gick vi tillbaka till lillan och såg några. Då var det värsta packat med folk och fullt ös. ;D Sen var Mimmi och Therese tvugna att fara , men jag och Sara stannade kvar ett litet tag till och såg klart. Sen kom jag hem typ kvart i ett. (: Sen sov jag då. Sen idag har det inte hänt så mycket än att jag har städat igen.. XD HAHAH, jag är knäpp.. Men det behövdes så nu behöver jag inte städa på 300 år.....!!!!!!!

skööönt att det är gjort iaf.. p;

Lite bilder sen igår: (på dom som ville vara på bild)


okeej, jag gillar inte bilden men det är på vi 2 . :) <3


Mimmi börjar bli som mig. - Ett troll. xD <3


Det är bara Sara. ;D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mig :o gammal och skämig!

2008-12-14 @ 19:37:06
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback