oh yes.

Vakna 8.00 steg upp titta lite på tv och satt mig vid datorn. ;P Sen ska jag med på Eriks fotbolls cupp, får se hur länga jag blir där. :) Är det någon som vill göra något, sms:a! :) Men måste börja fixa mig snart och gå ner och äta frukost. ;) Igår kväll följde jag med Ewe när hon for ut och övningskörde till lövskär, och där tog jag några bilder för månen var så fin och sprang runt hela bryggan som var typ 3462 km lång. Sen for vi till hertsön där pappa skulle hämta någon grej, och sen till statiol. Där hyrde vi en film, Fool's Gold. Den var bra! ;D Sen så gick jag upp och la mig, var svin trött .  Men när jag hade tvättat bort sminket och allt var det typ en mega bigg geting i mitt rum. ;o Så jag tog en burk och stängde in den och sen släppte ut. Asså jag vart jätte rädd först för jag såg den inte och sen kom den vid mitt huvud och lät, så jag typ nästan slängde mig på golvet. HAHAHA XD


Månen var näääästan full. :)


Vinden blåste.


Ewe parkerade rakt! ;o xD


En liten egad tillgjord bild av mig. (;

OCH jag SKA fixa till min design, men jag har inte tid just nu bara. ;P Men ska göra det när jag har tid. lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback