on the school.. again. (:

Nu är jag på skolan i Sussanes's rum igen. ;d Sitter här med Elin, Mimmi, Fanny, Arash och Mentor. Fanny och Mentor har haft lite skoj och kastat gem och skruvar på varandra och sen skyller på mig. MUUUFF! HEHE nu provar dem glasögon och Arash ser ut som nån jävla proffressor. (rättstavat) ;P Sen har jag varit duktig och skrivit hela Första Världskriget! :D Men nu fick Mentor hela skulden för kastandet. XD HAHA  Sen så har dem typ försökt uttala namn och allt. Dom är knäppa... xD Men Mimmi är duktig och jobbar på.! (Y) Har typ träning idag.. cheer tror jag annars fotboll. :) Sen måste jag måla mina naglar på andra handen, det ser ju sjukt ut. Fick nyss veta att Fanny har haft tillbaka sin katt Tingeling som jag älskar men nu har hon farit igen. Skoldagen har typ varit chill. :9 Först tyska men det är lätt och sen matte, lätt det också . :) (6) sen lunch då det var palt och GOTT SOM FAN! fast åt bara en, var inte nå hungrig. och jag vill att vi ska skaffa en juice maskin till skolan så man slipper dricka vatten hela tiden.. SUCK!....... -.-  Sen har det varit svenska och engeska och nu svenska igen , men vi sitter bara i Susanne's rum bara då, och det är CHILL! :) 
Fanny har tydligen varit på en fest i helgen (?) där hon typ har totaldissat en som är SVIN SKOJ, mentor asgarvar.  mm.. joo, men nu håller typ Fanny och Mentor snacka om när mentor typ trillar och ser rosa elefanter. SJUKT. XD störda.. (:
menmen , jag har inte så mycket att skriva egentligen.


and I think something going on... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback