stääääd

Idag är det städ dag hemma hos oss.. ;/ ska fixa mitt rum och bära upp ett skrivbord. :D Sen vet jag inte vad jag ska göra så mycket annars .. kanske vara med någon? (A) ska prova våffla hela mitt hår idag, HEHE. har aldrig provat det. p; Men igår så var jag på stan med Elin och Mimmi och sen träffade vi Mb och Malin där, HAhA då hände det lite saker med en cola dom försökte bjuda bort. ;) Ajja, sen kom jag hem då och var ensam hemma för resten av familjen var ute på en båt men jag ids inte följa med. Men sen ringde mimmi och jag var med henne, vi for och köte godis och läsk sen såg vi en film hos mig. Mr & Mrs Smith. Sen när filmen var klöar gick vi ut för att ta friskluft. :) skönt.. och vi såg stora karlavagnen.! Yeey (Y) duktiga vi är. xD men vi var typ bara ute och kände på vattnet och så. Sen gick vi hem. Det var allt som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback