God morgon!

Snart ska jag ta mig frukost men jag tänkte att jag kunde skriva lite innan. :) Igår var det "fest/myskväll" hos sara. Vi pratade, fikade massa gott, sjöng singstar, spelade gitar hero (?) och såg på filmer sen förr *ingen kommentar*. Idag så fyller sara också 16 år, GRATTIS! Hon och mimmi ska gå på stan sen och jag håller på attt fundera om jag ska följa med.. Annars så ska jag ha träning idag på voltarenan och kameran hänger med. Ska filma lite när vi voltar och lägga upp här på bloggen. Fast då måste jag skaffa ett youtube konto, men det ska inte vara några problem. Nu ska jag äta lite och sen installera mitt PhotoShop som kommit! ;D


Sen hoppas jag det blir bio ikväll - Friday the 13:th (man ska ju passa på när man fyllt 15!)

nog för att man absolut inte har gått innan på 15:års filmer.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback