Japp, det ska jag!

-Jag ska lära mig en sång på italienska
-Lägga upp bilderna från cheer imorgon
-Skriva en bra uppsats på nationella på torsdag


Jag vill bara säga att ibland så kan jag inte stava, alltså inte ALLS. Riktigt dålig är jag på det. Fick nyligen kolla hur italienska stavades. Så bra är jag.


Imorgon är det en fotbollscup på pontus, kom och titta! Inte för att jag får var med.. ;/  Men det är bara 5 - manna så det är bara några få som får det.


Ska också ta upp en sak som hände på idrotten.  Nämligen att Josefines skor blev stulna, bortrövade, ja, helt enkelt försvunnna. Någon hade tagit dem. Men det ska vi lösa, vi har ju "löst" ett fall förrut. Kan ta och berätta om det fallet imorgon eller om någon dag. Det är inte något mesigt eller så, utan det var ett riktigt fall!

TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback