Pluggar, vad annars?

I svenskan håller en krönika på att skapas, hoppas jag. Den går framåt fast i ett lågt tempo, men den kommer bli klar tillslut. De ändå som man kan göra nu på veckodagarna är plugga, plugga, plugga och träna. Finns inte tid på annat, inte om man satsar på skolan iaf. Jag ska inte skriva något mycket nu utan tänkte bara meddela alla männsikor att jag inte är kontaktbar på skoldagarna. ;) Ska plugga tonvis av NO - biologi nu för jag och Elin ska få MVG i slutbetyg i alla No ämnena har vi bestämmt.

Just nu håller Eve på att baka något som jag inte vet vad, men jag ska gå och titta efter. Det luktar iaf gudomligt gott. Choklad..





Idag har det varit en helt perfekt skoldag, slutade 12.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback