Tidsfördriv

- Jag håller just nu på att spela ett spel, ett irriterande ett.

- Mimmi och jag har hittat vårat hotell på kreta (MIMMI, MAN FÅR NUTELLA TILL FRUKOST!)

- Skolan har börjat, roligt och jobbigt. Nu ska det satsas!

- Cheerkväll med laget imorgon, måste handla lite saker till det.

- Jag har gjort ett fel i en av listorna jag i kryssat - ett stort! Att jag inte tältat med någon kompis, men självklart har jag det! Jag glömde bara bort det på något vis.. Total syrebrist i hjärnan.

Du är utmanad
sök på google efter ditt mellanamn, ta andra bilden,
så kommer du att se ut när du är 30.

Resultat:

Nog skulle jag kunne se ut så där i 30 års åldern om man tänker mig själv. Det är ju inga rynker eller så. (Y) Fast det skulle kanske se lite för ungt ut eller?

2008


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Yesyes.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga förra året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Norge och Svergie och finland.. TRAGISKT!

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Självklart!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Flera stycken! T.e.x. Sverige - Portugal

Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Inget speciellt vad jag kan minnas, kanske någon mindre sak bara. d;

Största misstaget?
Vet inte, isf något mindre.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nejnej, inte 2008, isf är det bara en liten förkylning jag kan ha råkat på.

Bästa köpet?
Replay, kläder, skor och ryktbag typ. + Fler saker!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och sånt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ABSOLUT!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Svårt.. disturbia t.ex. som Mimmi och Elin förknippar med mig. (:

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Minns typ inte förrförra året.. men gladare I think.

Vad önskar du att du gjort mer?
Orkat göra mer saker och inte sitta inne och lata, vara med social helt enkelt. Ändring på det 2009!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte.. ;/


Hur tillbringade du julen?
I Storuman som alltid med familj och lite släkt.

Blev du kär i år?
Nejnej. ;p

Favoritprogram på tv?
DHW, Grey´s A, top modell och one tree hill.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ingen jag hatar, men personen/personerna är inte stabil/stabila.

Bästa boken du läste i år?
Meg Cabots bok vad den nu hette.

Bästa musikaliska upptäckten?
Ingen aning, jag gillar allt så.

Något du önskade dig och fick?
Pengar - en klassiker.

Något du önskade dig men inte fick?
En hund och systemkamera.

Årets bästa film?
Åhh, vad svåra frågor. Men typ flera, gillar allt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Fick presenter, fikade, inget speciellt.

De bästa nya människorna du träffade?
Har inte mött någon ny nära vän, bara några jag känner till och varit lite med. Anonyma personer det. :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Normal, typisk min "ålders stil" ? Jeans, linne + kofta oftast.

Vad fick dig att må bra?
Vanliga saker. Familj, vänner sporten o.s.v

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen faktiskt!

Vem saknade du?
Lite folk då och då.

Favorit månad?
Någon sommar månad, tror juli. Ja, juli var som bäst!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert men inget jag kan komma på nu.




Du heter:
 Emma
När fyller du år:  12 Februari (REMEMBER)
Är du singel?: Ja
Om fem månader: Är det exakt första lediga måndagen efter skolavslutningen.
Du samlar på: Inget, eller jo, pengar kan man väl säga.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte någon.
Vilken tid gick du upp igår: Nio, lite över.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja. ;p
Har du strumpor på dig nu: Yes. Ett par randiga.
Hur svarar du i telefon: Hej, det är Emma. Hallå? Vad vill du? (när jag ser vem det är)
Vad ska du göra ikväll: Inget planerat, bil väl datorn ett tag till sen kanske tv och sova såklart.
Vad ska du göra imorgon: Gå till skolan, köpa saker till ikväll då jag ska på mys och taco kväll med cheerleadingl aget.
Var vill du bo när du blir stor: Jag ska flytta till Stockholm och plugga vidare.
Är det okej att gråta: Om det behövs, men inte för att vara "drama queen".
När grät du senast: Typ 1h sen då linsen for fel i ögatm och skavde..
Vilken årstid tycker du bäst om: Både sommaren och vintern. Man kan göra så många olika saker!
Laddar du ner musik och film från Internet: Musik händer, men jag tycker jag inte har nog bra program för filmer.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: reeeeeeeesa
Bär du glasögon eller linser: Ja, glasögon sen fick jag linser efter ett tag. Har haft det i ca.3,5 år.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, huvudsaken är: Komfort, sitter bra, kvalité och snygghet.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på när jag somnar men alltid kring nio typ.
Har du piercing: Öronen endast. Vill ha lite fler piercingar, fast det är inget måste.
Vill du gifta dig: Tror det. Fint med bröllop.
Vill du ha barn: Ja, konstigt med ett liv utan barn.
Solar du ofta: På sommaren men inte på vintern i solarium eller så.
Gillar du att dansa: Alltid, dock inte när någon ser på. Eller det går om det är en dans jag lärt mig. Är blyg!
Är du flygrädd: Nej, eller lite. Vill inte störta.. o_O
Hur vig är du: Vig nog för att dra en godkänd bow, scorpion och spagath (?) m.m.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten blir det, om jag är hemma så är saft ett annat alternativ.
Vilken är din favoritglass: Ett solklart val! ---> Ben and Jerry´s Pish Food <---
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte, tror inte på så mycket om jag inte sett det själv.
Tycker du om sushi: Aldrig! Hatar fisk och speciellt rå fisk!!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis men nu när jag har nyårslöfte vet jag inte vad det riktigt ska bli.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, som de alltid har gjort.
Har du tandläkarskräck: Nej, jag tycker det är roligt att vara hos tandläkaren.
Är du morgon-eller kvällsmänniska: Morgonmänniska definitivt!
Vilken ögonfärg har du: Grön bruna, se bild längst ner.
Vilka hårfärger har du haft: Blond, PLATINA BLONT (belv så av sig själv i 3:an), brunt, röd brunt, mörkbrunt, blonda slingor.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej, faktiskt inte.
Är du beroende av något: JA! Oboy och godis.
Röker du: Ne, usch, fy, gud vad äckligt.
Hur ofta tränar/motionerar du: 6ggr tror jag det är nu. (+ skolan)
Senaste låt du hörde: Den som spelas just nu i ett spel jag håller på att spela.
Vad gör du på helgerna: Väldigt olika men kompisar, sport och sånt oftast m.m.
Brukar du bädda sängen: När jag har tid, ids och ska få besök eller bara ska vara allmänt duktig.
Hur många timmar sover du på en natt: Försöker sova nio men det blir aldrig nästan..Kring 8 h till 7,5 h.
Senaste bok: Liv och Lovisa, förre den Meg Cabots bok.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej.
Vad var det senaste du skrev på msn: Puss hejdå!
Önskar du att du bodde nån annanstans: Inte så långt ifrån där jag bor nu p.g.a alla vänner, sproten och skolan.
Vem kramande du senast: Mimmi! (;
Saknar du någon nu: Ja.
Hur många lampor har du i ditt rum: Taklampa, lampa, sängbordslampa, golvlampa.
Vem ringde du senast: Mimmi imorse.
Vad är du allergisk mot: Inget, nöjd. ;D
Var du glad igår: Ja!
Vad är din favoritfärg: Fler stycken, nästan alla som finns.
Sminkar du dig: Ja.
Hur ser ditt rum ut: Just nu är det lite stökigt och saker ligger lite huller om buller. 
Känner du dig värdelös: Ibland, t.e.x om jag inte klarar av något eller någon säger till mig att jag är dålig o.s.v. (men då måste det vara lite extremt)


FAVORIT:


Mat: tacos, fläskfilé, kycklingsallad, porterstek o.s.v. allätare typ :)
Djur: Alla djur utom vissa skabbiga fåglar.
Godis: Choklad och lite olika sorters plockgodis.
Affär: Klädaffärer.
Sallad: Kycklingsallad!
Skådespelare: Vet aldrig vilken jag tycker är bäst. Alla passar till olika roller.
Låt: Många bra.
Nummer: 17 eller 14 och 12 går också bra.
Tuggummi: Stimorol Senses alla "frukt" smaker!
Helgdag: Lördag känns bäst, första lediga dagen efter skolan och man kan göra vad man vill för det är ändå en helgdag efter.
Årstid: Sommar och Vinter. (samma svar som där uppe)
Tandkräm: Hm, vet inte. Men alla går bra.
Radiostation: The voice, men här i Luleå får det väl bli rix fm.
Doft: De parfymer som luktar gott, nytvättat, nybakt, sommaräng, stall. :)

Nej, nu får det vara nog med frågor för idag. Ska ta och stänga av datorn och ta en banan. (Y) Kunde inte lägga in en ögon bild förresten.. ;/ Kunde inte ta fram bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback