Mentalträning

Idag kändes det bra. Jag menar, vem känner sig inte bra när man går hem från en träning man lyckats bra på? Den känslan är så skön för att man är stolt över sig själv. För man vill ju lyckas hela tiden, eller hur?

På fotbollen spelade vi mycket och sköt lite som dock gick mindre bra för mig. (Jag har ont i mitt smalben.. ;/ ) Efter träningen hade vi mentalträning med våran mentalatränare som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi gjorde en avslappningsövning som var riktigt skönt. man blev lite sömnig. Efter det for jag hem såklart och nu ska jag plugga riktigt ordentligt innan ett program som jag tyckte var intressant sen jag såg det förra veckan, Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback