Mission Completed

[x] Rum städat
[x] Träning voltarenan
[x] Bio
[x] Klarade Zalto på vita golvet

Misson Completed!

Idag:

- Träning Fotboll
- Plugg


Jag har bestämmt mig att få bättre betyg i skolan. Jag måste bara lägga ner mer tid till skolan.. svårare än det låter, så är det för mig iallafall.. Så här vill jag ha:

Tyska: MVG (ska försöka men jag blir nöjd med VG)
Matte: MVG ( -||- )
Svenska: MVG ( -||- )
Slöjd: MVG ( -||- )
Engelska: VG
Bild: VG
Idrott: MVG
SO: VG
Biologi: MVG
Kemi: MVG
Fysik: MVG
HK: MVG ( -||- )
Musik: MVG
Teknik: VG

Mina gamla betyg hade jag bara 2 MVG och resten VG.
Mina favorit ämnen som jag tycker är lättast och roligast är: Idrott, biologi, fysik, kemi, hk, musik.
Jag har svårast för: So, (typ jämförelserna med då och nu) engelska. ( kan typ inte skriva rätt..;D )
Resten av alla ämnen ligger där i mitten jag bara måste lägge ner mer plugg och tid till.

Närmaste provat vi har nu är biologi, inlämning svenska  (krönika) och sen där efter är det ett matteprov. På matten så har jag alltid fel på den sista uppgiften typ, det är en kluring.. Sen gör jag alltid ett slarvfel. (Y) Så jag får aldrig MVG.
Men, men, nu ska jag skriva lite om filmen:

Den var bra, rolig, sorgsen och helt enkelt en film man måste se! Jag rekommenderar den verkligen! Bra skådespelare och när man såg alla karaktärer bli yngre och äldre såg det verkligen ut som dem själva. Som att det var samma person fast äldre och yngre helt enkelt, mycket bra! Gå och se den eller vänta tills den kommer till köp och hyr film. Alltså filmen - Benjamin Buttons Otroliga Liv.

Mitt Tack kort från IKEA kom i fredags. :)

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback