Northern Allstars - Cheer of future

Northern Allstars det är mitt lag det. Ett trevligt, roligt, underbart gäng från Boden och Luleå. Vi är väldigt bra, mer än bra kan jag säga utan att skryta. Även fast vi inte kör slut på oss eller har mycket styrke är vi fruktansvärt bra. Trodde inte sånt var möjligt, men nu vet jag - allt är möjligt bara man vill. Älskar laget, går inte en träning utan att jag har roligt. Vi dansar, hoppar, bygger och massor mer på träningarna. Nu den senaste träningen har jag filmat och tagit kort jag ska visa. Fast filmerna får ni inte se för andra cheerleading lag kan ramsan, dansen, byggena o.s.v. och det får inte hända. Tävlingsprogrammet för i år är väldigt bra med många fina bygg, coola och roliga danser och den bästa ramsan jag hört! Skulle verkligen vilja lägga ut en video men det kan jag inte göra först efter DM i mars.. Vi har ganska fritt på träningen och få göra det vi känner för, det är det som jag gillar som mest. Jag lär mig bäst då. Ni vet väl själva att man har lust att göra en sak ibland och känner sig riktigt pepp på det, eller hur? Nog om det ska lägga upp bilderna på NA nu. :)

Nej, tyvärr. Hinner inte. Gör det efter ridningen, förlåt.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback