Nu är det ju så här att..

jag inte har suttit vid datorn på hela helgen. Har varken haft tid, ork eller lust med det. Men nu är jag tillbaka. (6) Vad jag ska säga nu vet jag inte men det jag vet att jag inte har tid med det. ( jag måste vara helt korkad som sätter mig framför datorn även om jag ska på träning snart och väntar på Elin som kommer sju.. )

Som sagt vad ska jag skriva när jag inte har tid att ta tag i något? Jo, jag vet..

Helgen har varit bra.
Jag har ätit på Waldorf med vänner och sedan praaatat.
Träningar som varit superkul.
Chill.

V I I - Very interesting information


Ska gå och byta om nu så jag är klar i mycket god tid.. för en gångs skull. (Y)
Jag måste bara säga att jag har kommit ett steg närmare på mina mål i betygen! Yeey meeee. (elins uttryck) Fick MVG på biologi provet, alla rätt, mycket nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback