Nyårslöften

I år har jag 3 löften jag verkligen vill klara av och ska försöka:

- Få fler MVG:n
- Börja öva inför prov och skriva läxor i GOD TID. ( gör alltid saker i sista sekund..)
-  Hålla mig utan godis och sånt i 1 år (o_0 - fast jag får ju äta natur godis och det är ju skit gott, speciellt bananerna)

Egentligen tror jag att godis är lite överskattat. Det finns ju mycket annat som är jätte gott! Som: Naturgodis, nötter, solrosfrön ( <3 ^^, ) , fruktsallad och massor mer som jag inte kan komma på nu. Nu när man ska sluta så är det säkert svårt i början för man har ju blivit lite beroende (A) Fast jag tror jag klarar det för: "Allt man vill - kan man." Sen ett litet + så får man pengar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback