Test 1 - nu får du veta lite om mig (;

Hur bortskämd är du?

[ ] egen boxer
[x] egen dvd
[x] egen video
[x] egen data
[x] bredband
[x] mobil
[x] mp3
[ ] ipod
[x] eget rum

summa: 7/9

[/] säng större än vanligt (den är lite större än normala sängar)
[x] studsmatta
[ ] pool
[ ] basktetkorg
[x] hockeyspel (på min garderob ligger det)
[x] cykel
[ ] pokerbord
[ ] pingisbord
[ ] biljardbord
[ ] bor i hus
[ ] två bilar i familjen

summa: 3,5/11

[ ] Nitendo Wii
[ ] X-box 360
[ ] PlayStation 1
[x] PlayStation 2
[ ] PlayStation 3
[ ] Nitendo DS
[ ] Gameboy Anvance
[ ] GuitarHero (Vill HA!)
[x] Singstar
[ ] Moped
[x] Cross
[x] Fyrhjuling

summa: 4/12

[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Bror
[x] syster
[x] Farmor
[x] Farfar
[x] Mormor
[x] Morfar

summa: 8/8


[ ] varit på skidsemester i utlandet
[x] varit på solsemester i utlandet
[x] varit i Grekland
[ ] varit i USA
[ ] varit i Storbritanien
[x] varit i Tyskland
[ ] varit i Thailand
[ ] varit i Afrika
[ ] varit i Asien
[x] varit i Italien
[ ] varit på Cypern
[x] varit i något övrigt land i Europa
[x] varit i Stockholm
[x] varit i göteborg
[x] varit i malmö

summa : 8/15

[x] mer än 5 skor
[x] mer än 5 byxor
[x] mer än 10 tröjor
[x] har varit på konsert
[x] åkt båt
[x] åkt flygplan
[x] åkt tåg
[x] åkt spårvagn
[x] åkt tunnelbana

summa: 9/9


[x] du har sovit på hotell
[x] du har sovit i tält
[x] du har sovit under bar himmel
[ ] du har sovit i husvagn/husbil
[x] du har sovit över med någon
[ ] du har tältat med dina kompisar
[/] du har åkt buss själv (inte något långt)
[ ] du har åkt vasaloppet (verkligen inte det riktiga!)
[x] du har vunnit någon tävling
[x] du har varit ute efter klockan 02.00

summa: 6,5/10

[ ] har något eget husdjur (jag vill mycket ha ett husdjur)
[x] ditt rum är stort
[x]du får alltid pengar när du ber om det
[x] du har en hel del vänner (nog många tycker jag)
[/] du får oftast som du vill
[x] din mobil har kamera
[x] din mobil har Mp3

Summa: 5,5/7

[x] ni har hemma fler än 10 kanaler
[x] platttång
[x] laptop
[ ] gitarr (vi har en barn gitarr med 2 strängar som saknas)
[ ] elgitarr
[ ] piano
[ ] trummor
[ ] flöjt
[x] Stereo
[ ] surroundljud

summa: 4/10

[x] du har mer än 100 på msn
[ ] du har mer än 200 på msn
[ ] mer än 300
[x] du får ha MSN för dina föräldrar
[ ] på bdb har du mer än 50 vänner
[ ] du har pojk/flickvän
[x] du har en vän du kan lita på (det hoppas jag verkligen)
[ ] ska snart på en konsert
[x] du ska snart utomlands (till sommaren med mimmi!)
[ ] du har allt man kan önska sig

summa: 4/10

Totalt: 59,5

0-10 : Har ingenting eller?
11-30: Ni har saker men ni hade kunnat ha mer
30-50: Du är normal
51-70: sluta tjata du har allt
71-90: Överklass snobb

Nog har jag en massa med saker men inte det jag verkligen vill ha - ett djur. Fast lite konstigt med detta test är att om man har mormor, morfar, farmor, farfar, pappa o.sv. är man bortskämd.. Stort frågetecken på mig? Det kan man väl inte rå för och det har ju inte med saken att göra. Jaja, jag ska ta och gör mig klar för natten och gå krypa ner i sängen och zappa runt på alla kanaler innan jag somnar, fast det är bara tråkiga program vid den här tiden typ. Men jag gillar att somna till ljud, ljus går också bra. Somnar alltid  med lampan tänd..

fler test kommer, många fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback