Un nouveau jour, un nouveau demain.

En ny dag med nya överraskningar är kommen. Idag har jag mycket att göra, eller jag har mycket inplanerat rättare sagt. Både roliga och tråkiga saker. Först nu på morgonen ska jag ta och fixa mitt rum så vänner vågar sig in där och så man kan röra sig över alla ytor som just nu är omöjligt... För att jag ska orka göra allt det måste jag ladda upp dagen med ett energi fullt glas O'BOY och några av mina favorit mackor - Lingongrova ! Medans jag städar hör jag på musik så allt blir roligare och man får energin av musiken i sig, hehe . :) Efter det kommer en träning på schemat klockan 16.00 på Voltarenan ( My favorite place in the world of exercise ) till klockan 18.00.  Premiär för det första gymnastik passet år 2009! Där ska jag prova om mina zaltos fortfarande sitter kvar efter julens mat och godis. Sen hoppas jag att jag inte har träningsvärk eller nått sen gårdagens fotbollsträning i arcus där mycket spring var inlagd på träningen. Efter träningen blir det mat och sen kring klockan nio ska jag gå och se Benjamin Buttons otroliga liv (tror den hette så) på bio med massor av vänner. Filmen verkar intressant och jag kan uppdatera och meddela om den är bra. Efter filmen blir det nog inget speciellt. Hem och lata eller sova? Jag går hellre och lägger mig tidigt (om det inte är något speciellt ofc ) än sent. Jag är en morgon människa och gillar att gå upp tidigt, som ingen av mina klasskamrater gör typ.. Utom ev. Josefine. :)  Mimmi, Elin, Sara, Fanny och speciellt Therese - NO COMMENTS!

Goodbye and enjoy your day too!


Kommentarer
Postat av: elin bydgemo

jag är visst en morgon människa :o

2009-01-18 @ 01:39:00
URL: http://elinbygdemo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback