Duktig

Nu har jag jobbat med svenskan ända sen klockan två. Jag har skrivit om min författare så nu är det klart men det behövs nog ändå förbättras och utvecklas lite sen då. :) Trodde jag aldrig skulle lyckas komma igång med arbetet men det gjorde jag och är nöjd över det. Haha. Nu gäller det bara att läsa boken klart. Är bara på sid 36 (!) och det finns 284 sidor.. Har aldrig orkat komma igång med boken. Jag ska ta en liten paus innan jag jobbar effektivt med SO:n nu som vi har redovisning i till veckan. Där måste jag riktigt läsa på.! Klockan 18.05 börjar One Tree Hill som jag inte ska missa så jag hoppas det mesta av arbetet är gjort då. Tänk vad mycket tid man lägger ner på skolan egentligen. Hur många arbeten man har och hur länge man går i skolan, det är knäppt, ses. (skriver om igår efter One Tree Hill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback