Klantigt Emma

Muntliga saker är inte min grej. Jag är riktigt riktigt kass på det. Jag bli nervös, glömmer allt och säger endast; öhm..? Jag pratar helst så lite som möljligt (=nästan ingenting) och när jag väl pratar så säger jag inget viktigt med en mycket låååg röst. t.ex. idag hade vi matte muntligt. Gud vad sämst det gick! Jag kunde typ inget och vara bara allmänt klantig. Haha, jag råkade säga att klotet var störst. Det var OTROLIGT klantigt. Man såg redan på bilden att den var mindre och sen så glömde jag räkna ut uträkningen klart. Men jag kan inte räkna bra när folk tittar på och väntar på ett svar, det går inte. Får nog max G på det här och svenska redovisningen. Men sen är det skriftlig matte, hoppas det går bättre. Ska ge allt på det! (: Jag vill ha MVG i matte men det här muntliga lär ju dra ner mitt betyg och då lär jag behöva minst 2 MVG till för att få MVG i slutbetyg skulle jag nog tro. Hata muntliga.(: Hejhej.

Våra skoltröjor kommer snart! (de är jätte snygga - ni ska få se!)


Igår.
 (är det bara jag som tycker att jag ser helt konstig ut i fräknar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback