Underbart

Idag har vi varit på friluftsdag (?) med skolan. Jag, Sara, Therese och Josefine var tjejerna från våran klass som var i kåbdalis. Vädret var underbart, lagomt varmt, sol, föret kunde ha varit bättre och ingen vind (den kom dock på eftermiddagen). Sälskappet var trevligt och maten var god. Men minuset för dagen var då lång kö till maten (otroligt lång), men pluset var att maten ändå gick fort trots alla beställningar de fått. Rim (!) Jag tycker det är så skönt att vara ute då man både känner sig fräch och får friskluft.

Nu har jag skrivit ytterligare mer på min svenska arbete och det känns riktigt bra. Nu är det inte så mycket mer kvar att skriva och arbetet ska lämnas in först på fredag. Det är rekord för mig tror jag.. Jag har aldrig varit så här mycket klar på ett arbete 2 dagar innan, det är fantastisk. Haha, nu ska jag bara fixa till lite med texten innan det får stå still tills imorgon. Min koncentration måste nu övergå till so arbetet som jag har redovisning i imorgon.

Jag har en bild sen kåbdalis på mobilen jag ska lägga in senare.


risigfrilla.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback