LOVET OCH HELGEN

Kunde inte uppdatera igår, vart ändrade planer. Efter skolan var jag med mimmi och klippte hennes hår + färga och hon målade mina naglar. Jag brukar aldrig annars ha målade naglar för det kan jag inte, hehe (Y). Sen var jag tvungen att springa hem för att äta mat och sen direkt fara på den sista träningen med Triana och Greogory. Vi gjorde klart hela dansen, övade och övade och sen fick vi lite bygg tips.

Fredag: Var med Mimmi och Sara och såg film hos henne, en skräckis och en vanlig film. Åt godis, var ute och gick lite efter osv :)

Lördag: Vi hade träning i boden och bussen gick 10.05. Hade träning till 14.00 sen följde jag och Fanny med hem till Kristin och fick möta hennes guuuulliga valp. ♥ Vi gick på max och sen duschade vi, såg lite på film och fixade oss innan lagfesten hos Emma. Hos Emma så åt vi mat och godis, pratade och mycket mer. Sen tog vi underåriga från Luleå bussen hem för de andra skulle på farmen. När jag kom hem tog jag det bara lugnt för jag hade annars ingeting att göra. (;

Söndag: PLUGG!

Lovet: På dagarna hände det ofta inte så mycket, var på staden någon dag och annars blev det att umgås på kvällen. Vet inte mycket mer vad jag ska säga, vi gjorde iaf vanliga saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback