TRÄNING 1

Bildlöst..

Idag hade vi våran första träning på lägret som sagt. Tog med kameran men tog inga bilder, för det hade jag inte tid med. Hela träningen lärde vi oss våra positioner och platser i början av programmet och i slutet hann vi med lite rörelser och räkningar. Alla körde hela tiden så jag kunde därför inte ta några bilder. Men hur kul är det att se bilder då man bara står ;) De som jag tyckte var coolast hittils är en sak man gör på topp-platsen. But that's a secret! Imorgon är nästa träning och då blir det fortsättningen på positionerna och massa annat. Får se om jag lyckas ta någon bild då. ♥

Imorgon kommer även mamma hem från Stockholm, med någonting hoppas jag. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback