MIDDAG

Idag har jag haft uppvisning gick inte så bra men det var nyttig och bra träning för oss! :) De höll på kring halv fem till halv åtta tror jag - alltså då man äter middag. När jag kom hem gjorde jag klart rapporten och skickade in den så nu kan jag äta middag! Ska ta och göra varma mackor finns ingen bättre mat tillgänglig (typ) + att jag är ensam hemma så det finns inga föräldrar här som kan laga min mat.. Sen blir det att sova, haft ont i huvudet idag.


Min sko jag köpte för kanske 3 veckor sedan nu.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 06:54:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback