Helps to relieve the mind, and it's good for us

Kan stolt meddela att jag har pluggat idag, gjorde instuderingsfrågorna till geografin. Dock är det inte klart då och borde egentligen plugga religion, men SKITSAMMA. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och se en film, eller börja se en film snarare för jag lär ju somna som alltid. Antingen blir det nyaste Transformers eller Setup.

FÖRRESTEN!!!!!!!!! Jag har lovat mig själv att inte köpa några mer skor nu på ett bra tag eftersom jag har två nya par höstskor redan men, MEN, det finns ett par helt underbara mysiga skor som bara väntar på att jag ska köpa dem... ska stå emot! Hjälper ju inte att det står Emma på skorna heller, IT'S MEANT TO BE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback