Internet, internet..

Det ända sättet jag kan sittapå internet är när jag är i mammas och pappas rum. Då kan jag koppla in internet direkt i dator och det funkar då. (Y) Igår var det sista dagen i skolan, SKÖNT ATT VI HAR LOV NU! Senare i kväll ska jag och mina vänner ha "lilla julafton". Det blir mys med fika och julklappar. Sen imorrn ska jag till IKEA och köpa julklappar som jag inte alls har gjort! :O Sen när vi liks är där måste vi också gå in på Candy World och det nya shopping centret som ligger mittemot. Ska be pappa om mycket pengar till julklappar och kläder till mig själv ofc! Har sett massor av saker jag vill ha, speciellt en kofta på jc. ;) Har lite bilder jag ska lägga upp, men kan inte göra det nu då, har bett pappa fixa internet saken. Sen på söndag ska jag fara till stugan, men jag kommer hem tror jag före nyår. Är ganska säker på att det blir nyår här med vännerna. Ska fixa mig nu och äta lite lunch, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback