grattis lilla far

Idag ska jag och mina syskon gratta min pappa med tårta och presenter! :) Eve stog i morse och bakade tårta och igår var vi och köpte presenterna. Just nu är han inte här för han är på Eriks hockey match, men han kommer snart hem. Jag har nyligen duschat och måste klä på mig snart. Haha, seg jag är. Sen har jag suttit vid datorn och anmält mig i en blogg tävling, får se om man vinner. Det skulle vara grejer det! Sen känner jag mig på G nu för att ändra headern, så det kommer jag göra efter jag klätt på mig. Annars vad jag ska göra idag vet jag inte, bio kanske? Har stor lust med det iallafall, säg om du har intresse! (A) Har faktiskt inget på hjärnan nu, så det blir ett kort inlägg bara.


Pappa - du är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback