Snön bara faller och faller

Idag har det kommit mer snö. Jag tror det är den snörikaste vintern någonsin. Aldrig har jag sett så här mycket snö vid den här tiden vad jag kan minnas. Jag gillar det iallafall, jul längtan blir störrre. Allt blir mysigare, mycket finare och man får klä på sig med tjocka jackor, vantar, mössa och halsdukar! I like it!
Just nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag ett träd som är snötäckt och marken är helt vit. Idag har plogarna fullt upp och det är minus 14. Jag hoppas det inte blir varmt utan snön kan få vara kvar resten av vintern.

Imorgon börjar vårat julbak, vi ska baka lussekatter och kanske ett pepparkakshus. Vi brukar alltid tre dubbla lussekatter satsen. När baket är igång så kan man inte sitta ner i lägenheten för alla stolar, bord och soffor är täckta av lussekatter. Förra året skulle det vara 36 L mjöl om jag minns rätt. Hihih, det räcker för en evighet. :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än att träna klockan 16.00 på voltarenan. Ska hålla på att viga mig mycket då. Har lovat mig själv att bli mycket vigare än jag varit innan jul. Men just nu har jag sträckt mig lite i höger ben när jag försöker dra en bow. För ni som inte vet vad det är och är intresserade så läggar jag in en bild här nedanför. ;p Skulle vilja hitta på något idag eller senare, men jag vet inte vad. Men nog skrivet ska gå och dricka min juice nu.


Kommentarer
Postat av: jennifer

javisst är det snygga kläder =). Men jag tycker det är jobbigt att beställa över internet, jag vill gärna testa kläderna först =). hur är det med dig då? kram

2008-11-29 @ 14:08:40
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback