But promise me you wont stand by the light


Sötaste kissen men de finaste blåa ögonen!


Tänkte bara på att göra en uppdatering mitt i allt. Som ni ser (om ni inte är ny på min blogg) så har jag ändrat min header. Den ska få vara kvar så tills jag känner att jag vill göra en ny, jag har idéer på G! (Y) men sen är det lite annat jag ska fixa på bloggen, som t.ex. "OM". Mmm, ska typ göra det nu medans jag väntar på att Mimmi ska äta. Fick ett trevligt samtal av Josefin också. :) Vi pratade bara allmänt och lite om allt möjligt. :p Hon kommer på söndag kring klockan 18.00 och jag är i stort behov av att städa mitt rum och bära ut några saker till förådet. Idag har det typ inte hänt något speciellt.. ingen träning idag heller. Men vi har prov på torsdag på matten! Är ganska säker på ett VG men jag vill VERKLIGEN ha ett MVG. Ska inte skriva något mer utan fortsätta fixa min blogg lite. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback