one more!!

 Har en till gratis sida jag inte visade!

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=77846

Därär det ganska lätt att samla ihop poäng jämfört med andra sidor. :)

Där kan man ockå få olika saker och inte bara smink eller godis o.s.v. Utan man kan få bio kort eller present kort på H&M, Vero Moda, Åhlens, Stadium (och fler klädaffärer), Kicks, Mio, Servera och massa andra sånna där affärer, alltså allt , möjligt. ;) Bli medlem så får ni veta mer. På vissa erbjudanden så behöver man bara klicka på hemsidan så får man poäng. Jag har varit inloggad nu 2 ggr och jag har över 100 poäng. ;o



Nu kom jag på en sak som jag glömde skriva i förraockså. ;d En sak Erik sa,min lillebror. ;O

Säg det här på engelska;

Springa - bil snö - penna

Fattar du inte? ;P Säg det högt och hör hur det låter! HAHA Säg det på engelska och sen säger du de engelska orden på engelska fast som svenskt. xD Du kanske inte fattar vad jag menar, men det är då roligt. Prova dig fram! HAHA
Det är som en egelsk säger det här på svenska och bryter på engelsak då. Skriv i Gästboken de som har listat ut det. (Y) om ingen har gjort det och inte vetså kommer jag att skriva det i nästa inläggsom kommer imorrn eller senare idag. ;D
Sen finns der en till, säg på exakt samma sätt som den andra;

Jag - älskar - knä - växa

Om min lillebror lärde migdet här.! ;o;O

UPPDATERING!:

en till jag glömde; ^^,

Isak - min - bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback