Lite mycket

Nu har det blivit mycket cheerleading på bloggen, men, det var för att vi hade ju DM och man blev så inne i det ^^,

Idag har jag haft träning - fotboll, vi hade en liten egen mini turnering, kul! :) Jag själv brukar tänka så här: t.ex. Om man nu går i cheer. så tycker jag man inte borde göra t.ex. armhävningar utan isåfall bara bygga. För då tränar man ju upp just de musklerna som behövs och sammtidigt får man in teknink o.s.v eller ett till exempel: gymnastik - där behöver man inte heller göra styrke, bara köra på gymnastik delarna man övar, t.ex. kullebyttor. Förstår ni?

Nog om det. Det här är mina planer inför påsk:

stugan.


Har provat redigera lite bilder nu. Det tycker jag är jätte roligt men.. det är så mycket jag inte kan som jag vill kunna. Får helt enkelt bara öva, öva och öva. Som sagt: "Övning ger färdighet"

Här är några exempel:


Den här är överdrivet redigerad.


Bilden är ej klar. Ska prova massa olika saker på den här. (;


Den här redigeringen är lätt att göra.


Den här blev lite störd. xD


Jag har myyyyycket kvar att lära mig. Skulle behöva vanliga bilder som är tagna rätt framifrån, naturbilder och kroppsbilder, så jag kan öva. Får göra det sen, nu ska  jag stänga av datorn, vi hörs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback