A Mystery

Jag ska ta och skriva om mitt, Veronica, Josefine, Therese och Mimmis lilla händelse, sen. Ska börja skriva om det nu och sen lär jag väl äta och sen fortsätta skriva. Sen är jag nog klar. Come back later! :) Lovar att den kommer upp idag iaf.  När pappa kommer hem idag ska jag ta ett riktigt snack med han! Han ska ta och ringa Simon (en som har hand om sommarjobb i min stuga) och sen ska vi prata om resan, punkt.

Dagens mysterium: Ju tjockare man är desto färre bilringar, ju smalare man är desto mer bilringar, eller?
(Tjock som smal - alla har bilringar!)





Är det någon fler än jag som har problem med att vänsterjustera texten efter jag tryck på centrera?
Det går inte för mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback