Hemmasysslor, tankar och plugg

Träning, plugg och lite sysslor är en helt vanlig söndag och som jag tror alla gör på en söndag. Har säkert fel, kanske hälften gör som jag? Söndag är en slapp dag, risiga kläder och inget att göra än gott här hemma, lite tråkigt trots allt. Men ibland måste man ha tråkigt, tänk om man bara hade roligt, då kanske man inte visste vad roligt var tillslut för att ha roligt bara var en sak som alltid hände, som att andas. Så tänk inte på att alltid ha roligt utan prova göra ingenting, städa eller ligg på golvet. Ibland kan det vara skönt att t.ex. ligga i sängen eller gå ut att gå, då kommer massa tankar upp som man annars inte kanske kommit på. Nä, jag måste fortsätta att fixa här hemma innan jag ska ta tag i min HK inlämning som ska in på onsdag och kanske jag kan göra lite SO. (Har några bilder jag har tagit idag som jag ska lägga ut imorrgon, bland annat våran cheerleading dräkt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback