för ett tag sedan..

..eller för ett BRA tag sedan (enligt mig) var det jag bloggade. Hela helgen och torsdag + fredag har jag haft träningsläger. Vi har fått vårat program och ALLT. Nu saknas bara finputsning och repetera och repetera.. Programet ser är helt perfekt! Aldrig sett bättre, alla coola bygg, dans och ramsan! Ramsan är så häftig. ! :) Längtar bara tils musiken kommer och jag kan få se hela programet in action. (Y)  Har tränat 3h de 2 första dagarna sen 5 och 6 h. Långa dagar men fulla med skoj. ^^, Sen så har jag kommit hem och pluggat på fredagen resten av dagen för jag inte var klar med en sak. Uppgiften skulle in på fredagen och jag lämnade in den 23.55. (A) Hahaha. Men vart nöjd. I skolan händer det inte så mycket, vi har nytt schema och HK finns på det! ;D Schemat ser annars helt okej ut, skönare dagar än de 2 andra.

Jag ska nu plugga lite matte, så jag kommer till det kapitlet jag ska vara på egentligen. Sen så ska jag lägga upp några bilder senare (imorrn, eller så) på cheerleadingen och annat. :)

Annat nyttigt som jag hunnit med eller hänt under den tiden jag inte bloggat är: Jag kommer få kort på inpuls fast jag är 14. Fotbollen erbjuder det ju! Först fick jag inte det, men nu fick jag det för pappa ringde dit och det var inga problem. :) Så det är jag glad över, har tänkt springa mycket på bandet. Alltså förbättra min kondition. Sen så ska jag gå och se Twilight på bio, den är också från 15, men jag smiter in. Allt är från 15.. ;/ Men iaf så sägar alla jag vet att den är jätte bra och jag kommer känna mig helt galen efter bion för att jag vill se den andra filmen. (finns 5 böcker (tror jag det är) om historien) Sen vet jag att det var något mer, men jag glömt det.. ;S

Tittar nu runt på sidor och fick upp en hemsida där man kan se hur rick man är i hela världen. Får du in mer än 1000 kronor i månden så ligger du på den rika sidan. ;o För alla personer som t.ex. i afrika sänker nivån så mycket på inkomsten att det inte krävs mycket för att anses som rik. Nu blir det plugg innnan desperate och mer prat om sånt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback