Good morning everybody! :)

I morse har jag strulat med mobilen och försökt komma på hur man får internet att fungera.. inte så lyckat. Förstår inte hur man ska göra och på vilka kanppar man ska trycka. ;/ Först när jag tryckte upp intenet och sökte på en hemsida stog det: Anslutning misslyckad kontrollera internet inställningarna. Självklart som vilken annan människa som helst så gjorde jag det, ändrade lite här och där i försök att det skulle lösas. Men nej! Då när jag sökte på en sida kom det bara upp: Acess to Requested URL is barred. ;S och jag är då inte så bra på engelska kan man säga, fattar inte vad det här betyder. Hahah. Lite irriterande, jag vill ju att internet ska fungera.! Är det någon som vet hur det fungerar, det borde fungera tror jag för jag har alla saker man behöver ha. tror jag.. ? Just nu har jag inställt på halebop MMS och Sweden 3G och jag har halebop. kovigtkorvigt. Det borde vara så enkelt så man behövde bara trycka på en av och på knapp. (Y)


nog om det. Ska hoppa in i duschen nu, Eve kom nyss ut från hennes 10238947 åriga besök på toaletten. Sen kring klockan 14.00 ska vi fara till min kära älskade favroit plats, Stugan! ;D Love that place. <3 Så ska fixa mig nu och packa upp de saker jag hunnit packa upp. Längtar till när Mamma, Pappa och Erik kommer upp til stugan (idag på kvällen) så jag kan få mina saker Mamma var och hämtade ut igår. (A) (kappan, tröja, jeans och kanske mössa) Jeansen är de skönaste jag vet! Så mjuka och perfekta! ME LOVE, hatar stela jeans.. Sen så blir det här mitt sista inlägg innnan Söndag eller Måndag. Det bror på hur sent jag kommer hem från stugan. Nej, nu ska jag ta och hoppa in i den varma duschen och bädda ihop min bäddsäng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback