3 THINGS

- Hela lördagen var jag borta. På söndag hade jag match och det gick väl bra fast vi förlorade.. Men jag tycker det är super kul att få börja spela matcher igen! Nu när skolan har börjat sitter jag oftare vid datorn (varje skoldag) så det lär bli mer uppdatering nu. Det känns jobbigt att börja igen, känner mig inte så pepp på prov och läxor igen. Fast det är bara 46 dagar kvar till nästa lov om man inte räknar med idag och att lovet börjar på fredag (7 veckor - 1 månad 2 veckor och 1 dag). :)

- Jag ska bo utomlands ett tag när jag blir nog gammal och kan, det är en av mina drömmar.


- På cheer träningen i lördags blev det inga bilder.. (bara 1). Jag gjorde alltid något så därför kunde jag inte ta, förra året kunde jag ta flera bilder eftersom jag inte kunde vara med. Får se om jag kan ta idag..? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback